10 Nisan 2014 Perşembe

The Best Drugs Movies

Çağla sen hep aynı tarz filmler izliyon yaaaaaa....
Alın ozaman?

1) Requiem for A Dream
Filmin yan etkileri olabilir, şimdiden uyarı. Mümkünse ayık kafayla izleyin.


2) Blow
Johnny Depp sevenleri görelim? Çünkü bu filmde daha çok aşık olacağız. Ayrıca film based on a true story'dir. Bu da filmi size daha çok sevdirir. Penelope Cruz'u es geçmiyorum tabii ki.


3) Pulp Fuction 
Yazmıştım ben bu film hakkında şurda, ama yine de burada dursun. Fazla konuşmaya gerek yok. İzlemeyen hemen açsın izlesin.


4) Candy
Sıkıcı ilerleyen fakat bir türlü de kapatamadığımız filmlerden biri Candy. Sıkıcı dediğime bakma, ben çok sevdim. Bir de baş rolde Batman filminden Joker olarak tanıdığımız Heath Ledger var. Keşke ölmemiş olsaydın.



5) Fear and Loathing in Las Vegas
Son olarak ta, eeeeiihhh ama eğlendiriyor dediğim bir film. Bakalım ana karakteri tanıyabilecek misiniz?



Herkese iyi seyirler. Öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder