26 Ekim 2013 Cumartesi

Mesela ben bunu yazmamıştım - Intouchables

Şu harika filmi izledim ama yazmaya fırsat bulamamıştım.
Şimdi diyorum ki kesinlikle İZ-LE-YİN!
Böyle eğlenceli, sempatik, dramatik, değişik bir film izlemedim hayatımda. Yani hem güldüm, hem içim cız etti, hem eğlendim.
Şimdi ana karakter Philippe, ve bu adam engelli, yaşadığı bir kaza sonucu boynundan aşşağısı felç kalıyor. Diğer karakter ise (evet zenci olan) Driss. Philippe kendine bir bakıcı aramaktadır, ayrıca çok zengin bir adam bu arada. Evin içinde çalışanları, bir adet maxi sexy sekreter mevcuttur. Bir de ergen minik kızı var. Ben hiç sevmedim o ergeni bu da dip not olsun. Driss ise sadece işsizlik maaşı almak isteyen, fakir semtin gururlu çocuğu. -Fakat bu cümlemde ciddiydim.-
Olaylar Driss'in Philippe'ye bakıcı olmayı kabul etmesi ile başlıyor.


 Bir insan, sevdiği bir insanın hayatını ne ölçüde değiştirebilir? Dostluk nedir? Ya da gerçek sevgi?



Bir de, soundtrack'ler Ludovico Einaudi'den. Yani ben piyano tınısı severim diyenlerdensen kesin izle zaten!
Filmin sonunda mutluluktan ağladım desem yeterince ilgini çeker mi?

Son olarak bu gece saatleri bir saat geri almayı unutmayın :P 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder